Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí a středa od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:30 do 17:00 hodin.
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v obci Třanovice, Třanovice čp. 250, 739 93 Třanovice v úředních dnech a hodinách:
Pondělí a středa od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:30 do 17:00 hodin.
Telefonické podání: +420 558 696 161
Poštou na adresu Obecní úřad, Třanovice čp. 250, 739 93 Třanovice
Elektronicky na e-mail: podatelna@tranovice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: zevbq7d
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
každá započatá hodina práce | 110 Kč |
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu | |
- černobíle, jednostranně formát A4 | 2 Kč/ks |
- černobíle, oboustranně formát A4 | 3 Kč/ks |
- barevně, jednostranně A4 | 14 Kč/ks |
- barevně, oboustranně A4 | 29 Kč/ks |
- černobíle, jednostranně formát A3 | 3 Kč/ks |
- černobíle, oboustranně formát A3 | 4 Kč/ks |
- barevně, jednostranně A3 | 22 Kč/ks |
- barevně, oboustranně A3 | 43 Kč/ks |
- kompaktní disk (CD) | 24 Kč/ks |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) | Kč |
ostatní náklady | dle skutečně vynaložených nákladů |
Bez finanční úhrady budou podávány informace:
Povolení ke kácení dřevin rostoucích mimo les za předpokladu, že tyto nejsou významným krajinným prvkem a jsou splněny ostatní podmínky stanovené zákonem a jinými právním předpisy se nevyžaduje pro stromy o obvodu kmene do 80 cm měřeného ve výšce 130 cm nad zemí nebo souvislé keřové porosty do celkové plochy 40 m2.
Žádost o povolení ke kácení dřevin rostoucích mimo les podává vlastník pozemku či nájemce nebo jiný oprávněný uživatel se souhlasem vlastníka pozemku, na kterém dřeviny rostoucí mimo les rostou.
Žádost musí obsahovat:
Kácení dřevin rostoucích mimo les se provádí zpravidla v období jejich vegetačního klidu. K tomu přihlíží orgán ochrany přírody při vydávání povolení ke kácení dřevin.